Kære dig.

Vi er glade ved, at du har besluttet dig for, at være en del af vores gospelfællesskab i den kommende sæson.

Lidt praktisk info.

-Indmeldelse skal ske ved hver sæson start

-Ved indmeldelsen skal blanketten til højre udfyldes.

-Vi opfordrer samtidig alle der er på Facebook, om at ansøge om medlemskab i vores “Møns Gospel Internt”  dette er en lukket gruppe kun for betalende medlemmer.

Som nyt kommende kormedlem er første øveaften gratis her efter forventes det at man betaler kontingent.

Der er åben tilgang i Januar/Februar og igen i August/ September.

- For forårs sæsonen skal indmeldelse ske senest

21. februar 2024

og igen for efterårs sæsonen 1. Oktober 2024.

Kontingent pr sæson: 650 kr.

(OBS:Ved brug af Mobilepay tillægges der et gebyr på 6,5 kr)

Indbetaling til Reg-nr. 6140 konto-nr. 4075188. – Møns Bank

Eller via Mobilpay - til  114260  i alt 656,5 kr

- Møns Gospelkor

Ved Sæsonstart kan man købe en Kormappe til 50 kr. som betales kontant eller via mobilepay til korleder. Dette gøres ved fysisk fremmøde ved første øvegang.

Ønsker man ikke at tilkøbe en kormappe, kan man via den lukkede Facebookgruppe få adgang til sæsonens repertoire og printe selv.

Som Betalende medlem får du.

- Et Fantastisk sammenhold

- At være en del af et større Gospelfællesskab Via samarbejdspartnere aka The Gospel Train.

- Mulighed for deltagelse ved koncerter

- Gratis Lydfiler via Dropbox

- Medlemskab af intern Facebook Gruppe

- Medlemsrabat ved eget privat arrangement

Hvis du har brug for hjælp til overstående eller andre spørgsmål, er du velkommen til at kontakte formanden Prille Bondo – se oplysningerne under kontakt.

CVR-nr: 43973118

Nej